Kotva
Bakaláři

 
 
Školní program
 
 
Třídy

       

 

       

 

       

 

       

 

         

 

         

 

      

     

 

 
 
Kontakt

Základní škola Vítězslava Hálka
Odolena Voda

Školní 200
250 70 Odolena Voda

 

číslo účtu - škola
19-3990670217/0100

 

číslo účtu - jídelna
107-3096680277/0100

 

číslo účtu - Školní pokladna
115-4726530287/0100

 

IČ: 75031281

Tel: 283 971 282, 723 223 798
e-mail: reditelna@zsodolenavoda.cz
web: www.zsodolenavoda.cz

ID cwmmqe8

 
 
V příštích dnech vaříme
Pondělí 18.11.2019
Polévka: 
S krupicí a vejcem
Hl. jídlo1: 
Obalovaná treska
Příloha: 
bramborová kaše
Hl. jídlo 2: 
Filé z platýze
Příloha: 
bramborová kaše
Dezert: 
mrkvový salát
Pití: 
mléko, čaj, mošt, citr.voda
Úterý 19.11.2019
Polévka: 
Čočková
Hl. jídlo1: 
Vepřová kýta na paprice
Příloha: 
těstoviny
Hl. jídlo 2: 
Tortellini se sýrovou omáčkou
Dezert: 
ovoce
Pití: 
mléko, čaj, ochucené mléko, citr.voda
Středa 20.11.2019
Polévka: 
Zeleninová s rýž.nudlemi
Hl. jídlo1: 
Vepřová pečeně na kari
Příloha: 
rýže
Hl. jídlo 2: 
Nastavovaná kaše s cibulkou
Příloha: 
kyselá okurka
Dezert: 
ovoce
Pití: 
mléko, čaj, džus, citr.voda
Čtvrtek 21.11.2019
Polévka: 
Kapustová s rýží
Hl. jídlo1: 
Přírodní vepř.plátek
Příloha: 
brambor, baby karotka
Hl. jídlo 2: 
Karbanátek
Příloha: 
šťouchaný brambor, cibulka, rajče
Pití: 
mléko, čaj, vitam.nápoj,citr.voda
Pátek 22.11.2019
Polévka: 
Rajská s těstovinou
Hl. jídlo: 
Vepřové rizoto se sýrem
Příloha: 
sterilovaný salát
Dezert: 
pečený perník
Pití: 
mléko, čaj, granko,citr.voda

.

 
 
Mapa webu
A
A
A

Základní informace o škole


Historie školy

Škola je komplexem budov s rozdílným stářím. Nejstarší část vznikla v roce 1941, později v roce 1964 byla přistavěna nová budova s tělocvičnou, školní jídelnou a třemi místnostmi školní družiny. V roce 1994, kdy bylo zrušeno odloučené pracoviště ve Veliké Vsi a kapacita školy nestačila, vznikla přístavba s počítačovou učebnou, učebnou výtvarné výchovy a jedna nová třída. Od školního roku 2000-2001 má škola třídy pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, pro něž byly v roce 2013 vybudovány 2 samostatné učebny. V roce 2014 byl postaven pavilon pro školní družinu, 4 samostatná oddělení. V roce 2015 proběhla kompletní rekonstrukce školy, zateplení a výměna oken, zároveň došlo ke zvětšení školní jídelny a rekonstrukci stávající školní družiny.

Kniha bývalého ředitele školy pana Františka Vejvody o historii ZŠ je ke stažení zde

 

Vybavení školy

Počítačová učebna, třída výtvarné výchovy s prostorem pro práci v koutku keramiky, učebna přírodopisu, chemie, fyziky, matematiky a zeměpisu, hudební výchovy, dějepisu a českého jazyka, dvě jazykové učebny. Dále potom dílnu, cvičnou kuchyňku, učebnu šití, tělocvičnu, volejbalové a basketbalové hřiště u školy.



Základní škola s třídami pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami pro 850 žáků.
Školní jídelna s kapacitou 800 jídel denně. 
Školní družina s kapacitou 270 žáků.

 

Učební dokument:

     ŠVP "Člověk přírodě – příroda člověku" pro 1.-9. ročníky
     ŠVP "Člověk přírodě – příroda člověku" pro žáky s LMP

 

Třídy pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami

Tyto třídy navštěvují děti na základě doporučení školského poradenského zařízení. Výuka probíhá podle školního vzdělávacího programu (ŠVP) pro žáky s lehkým mentálním postižením a dle ŠVP ZV. Hlavním cílem výuky v těchto třídách je připravit žáky pro praktický život, a to občanský, rodinný i profesní. Ve škole je kladen důraz na pracovní vyučování. Žáci se účastní mnoha projektů, ekologických akcí, spolupracují s policisty a odbornými lékaři. Do školního vzdělávacího programu je zařazena výuka informatiky a cizího jazyka. Specifikem ve výuce je snížený počet žáků, individuální přístup, speciální učebnice a speciální učební metody.

 

Tvořivá škola

Naše škola je zapojena do sítě Tvořivých škol. Program Tvořivá škola šíří prakticky ověřené metody a postupy tzv. českého činnostního učení, které významně napomáhají rozvoji komunikace, myšlení a pozitivního vztahu k druhým lidem, ke společnosti a kultuře. Žák zde není pouhým pasivním příjemcem informací, ale průběžně projevuje vlastní iniciativu – pracuje, přemýšlí, hovoří a tvoří. Více informací naleznete zde