Kotva
Bakaláři

 
 
Školní program
 
 
Třídy

        

 

        

 

        

 

       

 

          

 

          

 

      

 

 
 
Kontakt

Základní škola Vítězslava Hálka
Odolena Voda

Školní 200
250 70 Odolena Voda

 

číslo účtu - škola
19-3990670217/0100

 

číslo účtu - jídelna
107-3096680277/0100

 

číslo účtu - Školní pokladna
115-4726530287/0100

 

IČ: 75031281

Tel: 283 971 282, 723 223 798
e-mail: reditelna@zsodolenavoda.cz
web: www.zsodolenavoda.cz

ID cwmmqe8

 
 
V příštích dnech vaříme
Čtvrtek 18.10.2018
Polévka: 
Luštěninová
Hl. jídlo1: 
bratislavské plecko
Příloha: 
těstoviny
Hl. jídlo 2: 
Zapečená brokolice se sýrem a šunkou
Příloha: 
brambor
Dezert: 
ovoce
Pití: 
mléko, čaj, ochucené mléko,citron.voda
Pátek 19.10.2018
Polévka: 
Zeleninová s vaječnou jíškou
Hl. jídlo: 
Pečené kuře na bylinkách a másle
Příloha: 
bramborová kaše
Dezert: 
okurkový salát
Pití: 
mléko, čaj, džus, citron.voda
Pondělí 22.10.2018
Polévka: 
Bramborová
Hl. jídlo1: 
Kuřecí čína
Příloha: 
rýže
Hl. jídlo 2: 
Vanilkové ravioli s tavrohem a jahod.přelivem
Dezert: 
mrkev
Pití: 
mléko,čaj s medem,kakao,citr.voda
Úterý 23.10.2018
Polévka: 
Z droždí s vejci a zeleninou
Hl. jídlo1: 
Obalovaný hejk
Příloha: 
bramborová kaše,hlávk.salát
Hl. jídlo 2: 
italské špagety se zeleninou,parmazán
Dezert: 
ovoce
Pití: 
mléko, čaj,džus, citronová voda
Středa 24.10.2018
Polévka: 
Vývar se zeleninou s dom.strouháním
Hl. jídlo1: 
Rajská omáčka s hovězím masem
Příloha: 
těstoviny
Hl. jídlo 2: 
Cizrnový salát s balk.sýrem
Dezert: 
ovoce
Pití: 
mléko, čaj, karotela, citronová voda

.

 
 
Mapa webu
A
A
A

Základní informace o škole


Historie školy

Škola je komplexem budov s rozdílným stářím. Nejstarší část vznikla v roce 1941, později v roce 1964 byla přistavěna nová budova s tělocvičnou, školní jídelnou a třemi místnostmi školní družiny. V roce 1994, kdy bylo zrušeno odloučené pracoviště ve Veliké Vsi a kapacita školy nestačila, vznikla přístavba s počítačovou učebnou, učebnou výtvarné výchovy a jedna nová třída. Od školního roku 2000-2001 má škola speciální třídy, pro něž byly v roce 2013 vybudovány 2 samostatné učebny. V roce 2014 byl postaven pavilon pro školní družinu, 4 samostatná oddělení. V roce 2015 proběhla kompletní rekonstrukce školy, zateplení a výměna oken, zároveň došlo ke zvětšení školní jídelny a rekonstrukci stávající školní družiny.

Kniha bývalého ředitele školy pana Františka Vejvody o historii ZŠ je ke stažení zde

 

Vybavení školy

Počítačová učebna, třída výtvarné výchovy s prostorem pro práci v koutku keramiky, učebna přírodopisu, chemie, fyziky, matematiky a zeměpisu, hudební výchovy, dějepisu a českého jazyka, dvě jazykové učebny. Dále potom dílnu, cvičnou kuchyňku, učebnu šití, tělocvičnu, volejbalové a basketbalové hřiště u školy.



Základní škola se speciálními třídami s kapacitou 850 žáků.
Školní jídelna s kapacitou 800 jídel denně. 
Školní družina s kapacitou 270 žáků.

 

Učební dokument:

     ŠVP "Člověk přírodě – příroda člověku" pro 1.-9. ročníky
     ŠVP "Člověk přírodě – příroda člověku" pro žáky s LMP v 6.-9. roč.

 

Třídy pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami

Tyto třídy navštěvují děti na základě doporučení školského poradenského zařízení. Výuka probíhá podle školního vzdělávacího programu (ŠVP) pro žáky s lehkým mentálním postižením a dle ŠVP ZV. Hlavním cílem výuky v těchto třídách je připravit žáky pro praktický život, a to občanský, rodinný i profesní. Ve škole je kladen důraz na pracovní vyučování. Žáci se účastní mnoha projektů, ekologických akcí, spolupracují s policisty a odbornými lékaři. Do školního vzdělávacího programu je zařazena výuka informatiky a cizího jazyka. Specifikem ve výuce je snížený počet žáků, individuální přístup, speciální učebnice a speciální učební metody.

 

Tvořivá škola

Naše škola je zapojena do sítě Tvořivých škol. Program Tvořivá škola šíří prakticky ověřené metody a postupy tzv. českého činnostního učení, které významně napomáhají rozvoji komunikace, myšlení a pozitivního vztahu k druhým lidem, ke společnosti a kultuře. Žák zde není pouhým pasivním příjemcem informací, ale průběžně projevuje vlastní iniciativu – pracuje, přemýšlí, hovoří a tvoří. Více informací naleznete zde